طراحی کارت ویزیت مخصوص آرایشگاه

تورنگ / 31 خرداد 1396

طرح و سبک هر کارت ویزیت باید متناسب با نوع کسب و کار مربوط به آن باشد تا بیننده با اولین نگاه به کارت ویزیت متوجه شغل و نوع خدمات شما بشود. برای مثال در طراحی کارت ویزیت مربوط به آرایشگاه بهتر است نشانه ای از خدمات آرایشی و زیبایی به صورت عکس یا وکتور مرتبط با آن دیده شود تا کارت ویزیت شما را با حرفه تان مرتبط سازد و علاوه بر آن، دیدن تصویری زیبا تاثیری مثبت در ذهن بیننده بگذارد.
در این مطلب قصد داریم کارت ویزیت مخصوص آرایشگاه حرفه ای را همراه با شما طراحی کنیم.
در چند مرحله بسیار ساده به شما نشان خواهیم داد که روش طراحی کارت ویزیت تخصصی آرایشگاه به چه صورت است و چطور می توانید به بهترین وجه جلوه ی بصری کارت ویزیت خود را برای مشتری جذاب کنید.

اول از همه نرم افزار گرافیکی فتوشاپ خود را اجرا کرده و یک صفحه جدید در ابعاد 4.8 * 8.5 و فرمت رنگی CMYK باز کنید. این اندازه یکی از سایزهای متداول چاپ کارت ویزیت می باشد، شما می توانید بسته به نوع چاپ و نیاز خود سایزهای دیگر مثل مینی کارت که به صورت مربعی است را نیز انتخاب کنید. 
 

کارت ویزیت آرایشگاه


برای پس زمینه طرح خود می توانید از رنگ ساده همراه با وکتور مرتبط یا یک عکس مناسب و با کیفیت استفاده کنید. استفاده از یک تصویر پس زمینه مناسب تاثیر بسیار زیادی در جلوه و زیبایی کارت ویزیت شما خواهد گذاشت. می توانید از عکس یکی از نمونه کارهای خود برای پس زمینه کارت ویزیت استفاده کنید که علاوه بر اصالت و زیبایی، یکی از مهارت های خود را برای مشتری به نمایش بگذارید. اما اگر عکس مناسبی از نمونه کار خود ندارید می توانید از برخی تصاویر یا وکتور مربوط به خدمات آرایشی آنلاین استفاده کنید.
پس از انتخاب پس زمینه مهمترین کار اضافه کردن لوگو و اطلاعات تماس شما روی کارت ویزیت است. لوگوی مربوط به کسب و کار خود را به صورت PNG در آورده و آن را در فتوشاپ باز کنید، سپس لوگوی خود را روی سند مربوط به کارت ویزیت بکشید، سایز آن را با کلید میانبر Ctrl و T درست کنید و در جای مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که لوگوی شما اعتبار برند شماست، پس آن را به صورتی قرار دهید که دیده شده و در پس زمینه گم نشود. آخرین مرحله برای طراحی جلو کارت اضافه کردن اسم آرایشگاه به طرح است. این کار ضروری نیست و می توانید به لوگو و نشان سالن زیبایی خود بسنده کنید.
 
سایز استاندارد کارت ویزیت

حالا فایل جدید دیگری در همین ابعاد باز کنید و آن را به عنوان پشت کارت ویزیت خود در نظر بگیرید. اگر برای پس زمینه در جلوی کارت از عکس استفاده کرده اید بهتر است در پشت کارت از یک رنگ ساده و ترجیحا خنثی برای پس زمینه استفاده کنید چون در واقع پشت کارت ویزیت شما محل قرار گرفتن اطلاعات تماس و راه های ارتباطی مشتری با شماست، پس بهتر است تا جایی که ممکن است ساده باشد تا کلمات روی آن به راحتی خوانده شود. دقت کنید برای نوشتن اطلاعات تماس خود از یک فونت خوانا و زیبا استفاده کنید تا هم قابل خواندن باشد و هم سادگی کارت ویزیت شما را بر هم نزند. طرح شما آماده ارسال برای چاپ است و تنها چیزی که نیاز است توجه بسیار زیادی به ان داشته باشید بررسی املای کلمات است.
اما اگر به هر دلیلی طراح کارت ویزیت آرایشگاه برای شما سخت است و یا زمان کمی برای این کار داردی می توانید از طرح های آماده، در فروشگاه اینترنتی تورنگ بهره ببرید.

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله