ساک دستی پارچه ای، شاپینگ بگ پارچه ای

نورا هاشمی / 29 خرداد 1400

شاپینگ بگ پارچه ای، ساک خرید

ساک خرید که توسط مشتریان برای حمل اجناس خریداری شده استفاده می‌شود اغلب از جنس پلاستیک و یکبار مصرف می‌باشند. ازآنجایی‌که هرساله آسیب‌های زیست‌محیطی مثل تولید بی‌رویه زباله توسط انسان موجب گرم‌شدن کره زمین و ازبین‌رفتن منابع طبیعی می‌شود اکثر تولید کنندگان سعی دارند تا با تولیدات و محصولاتی که قابلیت بازیافت داشته باشند از پیشرفت این نوع آسیب‌ها جلوگیری کنند. یکی از این محصولات موثر بگ پارچه ای است که چندین بار قابل مصرف است و تجدیدپذیر نیز است.

مشاهده و سفارش چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

استفاده از این ساک دستی در ابتدا کار ساده‌ای نبود و صاحبان کسب و کار به‌سختی آن را می‌پذیرفتند چون تصور آن‌ها این بود که استفاده از بگ پارچه ای در برابر نایلون، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست در حالی که برخلاف تفکر آن‌ها ارائه ساک خرید پارچه ای به دلیل اینکه چندین بار قابل استفاده است، بسیار ماندگار و مقرون به صرفه تر از نایلون می‌باشد.

خرید ساک متقال تبلیغاتی

در برخی کشورها برای اینکه صاحبان کسب و کار و در پی آن مردم عادی مجاب به استفاده از ساک خرید پارچه ای شوند، برای استفاده از نایلون مبلغی مالیات در نظر گرفتند. با این کار قطعا فروشنده ترجیح می‌داد به جای استفاده از نایلون از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کند که هم از طریق مشتریان خود برند خود را تبلیغ کند و هم مالیات اضافه پرداخت نکند.

کاهش استفاده از نایلون یکبار مصرف آنقدر در روند حفظ محیط‌زیست تاثیرگذار است که در برخی از شهرها قانونی وضع شده که به ازای استفاده از مصرف یک عدد نایلون یکبار مصرف مبلغی به عنوان جریمه پرداخت شود. برای ترویج استفاده از شاپینگ بگ پارچه ای از آن به نام "کیسه‌هایی برای زندگی" یا "کیسه‌های سبز" یاد می‌کنند و در برخی از فروشگاه ها این ساک خریدها را جهت حمل کالا در قسمتی از فروشگاه ها قرار می‌دهند و برای مشتریانی که از آن استفاده کنند تخفیف قائل می‌شوند.

مزیت بگ پارچه ای:

در دنیایی که مصرف پلاستیک در آن بسیار زیاد است، محیط‌زیست با اثرات منفی بسیاری مواجه است. افزایش جمعیت در جهان و در نتیجه افزایش تولید منجر به مصرف مواد خام و منابع طبیعی می‌شود. به همین دلایل از مواد مضر به تعداد زیاد استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌های زیست محیطی، کیسه‌های شیمیایی حاوی مواد شیمیایی بسیار زیاد است که به تعداد زیاد مصرف می‌شود و آسیب زیادی به محیط‌زیست وارد می‌کند. این کیسه‌های پلاستیکی که بازیافت آن‌ها آسان نیست، به معنای واقعی بزرگ‌ترین زنگ خطر برای محیط‌زیست هستند. برای جلوگیری از این وضعیت در سال های اخیر بگ پارچه ای دوستدار محیط‌زیست تولید شده است.

مزیت و کاربرد بگ پارچه ای

 

ساک دستی پارچه ای یک وسیله بسیار پراهمیت برای تبلیغات محصول و برند است که سازگار با محیط‌زیست و چند بارمصرف است و فروشگاه‌های بی‌شماری وجود دارند که با چاپ و طراحی آن به‌صورت سفارشی و منحصربه‌ فرد، برند خود را از سایر رقبا متمایز می‌کنند. معمولا جنس این ساک دستی از پارچه اسپان باند است. معمولا در مناسبت‌های مختلف، نمایشگاه ها و سمینارها برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی از ساک دستی پارچه ای استفاده می‌شود.

مشاهده و سفارش ساک دستی کاغذی

 

ساک خرید کاغذی کجا بخرم

 

فواید کیسه های پارچه ای و مضرات کیسه های پلاستیکی برای طبیعت و انسان

 ماده‌ای مشتق از نفت وجود دارد که در استفاده از کیسه های پلاستیکی استفاده می‌شود. این ماده، ماده‌ای به نام پلی اتیلن است که یک ماده بسیار مضر برای سلامتی انسان است. مواد غذایی رها شده در کیسه های پلاستیکی پس از مدتی شروع به از دست دادن ارزش غذایی خود می کنند. به علاوه قرن ها طول می کشد تا کیسه های پلاستیکی به طور کامل در طبیعت ناپدید شوند. در این بازه زمانی که کیسه های پلاستیکی وارد دریا و خاک می‌شوند آسیب زیادی به زندگی و سلامت خاک و آب وارد می کنند. کیسه های پلاستیکی پرتاب شده در طبیعت باعث مسمومیت حیوانات می‌شود. از طرفی گازهای منتشر شده در حین دفع کیسه های پلاستیکی آسیب زیادی به محیط زیست وارد می‌کند. کیسه های پلاستیکی به دلیل آسیب هایی که به طبیعت وارد می‌کنند، سلامت جانداران را به شدت تهدید می‌کند. بگ پارچه‌ ای کاملاً دوستدار محیط زیست است و به سلامت انسان آسیبی نمی‌رساند. کیسه‌ های پارچه ای باید بیشتر در زندگی انسان جای بگیرد. کیف های پارچه ای فواید زیادی دارند که در پاییین به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بگ پارچه ای، قیمت شاپینگ بگ پارچه ای

مزایای کیسه پارچه‌ ای

کاملاً سازگار با محیط زیست

اولین مورد از مزایای کیسه‌ های پارچه‌ ای این است که کاملاً دوستدار محیط‌زیست هستند و به‌سلامت انسان آسیبی نمی‌رسانند. کیسه‌های پلاستیکی سال‌ها در طبیعت ناپدید نمی‌شوند و حاوی مواد سرطان‌زا هستند. اما بگ‌ های پارچه‌ ای محصولات سالمی هستند که بازیافت آن‌ها بسیار آسان است و هیچ‌گونه ماده سرطان‌زا در آن‌ها وجود ندارد.

عمر طولانی و مقاومت بالا

یکی دیگر از مزایای بگ پارچه ای، ماندگاری و مقاومت بالای آن است. کیسه های پلاستیکی معمولا یکبار مصرف هستند یعنی به طور کلی یک بار استفاده استفاده می‌شوند و دور ریخته می‌شوند. علاوه بر این، محصولات با وزن بیش از حد را نمی‌توان در کیسه های پلاستیکی حمل کرد. اما کیسه های پارچه ای ماندگاری بسیار بالایی دارند. دارای ساختاری قابل استفاده برای سالیان متمادی بوده و از آنجایی که بسیار مقاوم هستند بسیاری از مواد را می‌توان به راحتی با آن‌ها حمل کرد.

کیسه پارچه ای خرید

 مزایا و اهمیت استفاده از کیسه های پارچه ای

یکی دیگر از مزایای این ساک دستی قیمت بسیار مقرون به صرفه آن‌ است. یکی از کارهای مهمی که می‌توان برای بهتر شدن جهان و جلوگیری از آلودگی محیط زیست انجام داد، تغییر عادات روزانه است. به حداقل رساندن استفاده از کیسه های پلاستیکی که در همه جای زندگی انسان وجود دارد بسیار مهم است. از آنجایی که کیسه های پارچه ای سازگار با محیط زیست فاقد هرگونه مواد شیمیایی بوده و کاملاً دوستدار طبیعت هستند، استفاده از آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. باید به جای کیسه های پلاستیکی از کیسه های پارچه ای استفاده کرد تا فردای بهتر و دنیایی قابل زندگی برای نسل های آینده باقی بماند.

در شرکت تورنگ، چاپ اختصاصی بر روی انواع شاپینگ بگ پارچه ای و کاغذی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید جهت سفارش چاپ این محصول با مجموعه ما تماس بگیرید.

مشاهده و سفارش خرید ساک پارچه ای

چاپ ساک خرید پارچه ای


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش دوخت کیف پارچه ای
آموزش دوخت کیف پارچه ای

آموزش دوخت کیف پارچه ای و آموزش دوخت ساک پارچه ای کمک بزرگی به کاهش استفاده از کیسه نایلونی خواهد کرد.

مطالعه مقاله
خرید ساک دستی متقال
خرید ساک دستی متقال

ساک دستی متقال یکی از محبوب ترین کیسه های پارچه ای است و این مسئله بی‌دلیل نیست...

مطالعه مقاله
معرفی 5 نوع ساک دستی پارچه ای پرطرفدار
معرفی 5 نوع ساک دستی پارچه ای پرطرفدار

همه ساک دستی های پارچه ای از یک جنس نیستند، هر نوع پارچه ای که در دوخت ساک دستی استفاده می شود فواید و معایب خودش را دارد، این مقاله به معرفی چند نوع ساک دستی به همراه الگوی ساخت ساک دستی کاغذی و پارچه ای پرداخته است.

مطالعه مقاله