طراحی کارت ویزیت متفاوت

سلمان درزی / 1 خرداد 1396

اصولا کارت ویزیت برای ایجاد ارتباط با مشتری ارائه می‌شود، اما اینکه مشتری کارت ویزیت شما را نزد خود نگه دارد تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته و ارتباط برقرار کند نیز موضوع مهمی است.

اولین و مهم ترین نکته برای جذب و حفظ توجه مشتری زیبا و جذاب بودن کارت شماست. راه های زیادی برای تنوع و زیبا سازی کارت کسب و کار شما وجود دارد. یکی از ساده ترین راه های ایجاد تنوع در طراحی کارت ویزیت تغییر شکل آن است. به طور معمول اکثر افراد طرح کارت ویزیت رایج که به شکل مستطیل افقی است را برای خود انتخاب می‌کنند، شما می‌توانید برای متفاوت بودن با یک تغییر ساده و طراحی یک کارت ویزیت به شکل مربع، تفاوت زیادی بین کارت ویزیت خود و کارت های دیگر ایجاد کنید.

برای شروع در برنامه فتوشاپ یک فایل جدید در اندازه 5.5 * 5.5 سانتی متر با رزولوشن dpi 300 و با فرمت رنگی CYMK ایجاد کنید.
 

کارت ویزیت

 

در این مرحله شما محدوده کارت ویزیت خود را مشخص کرده اید، توجه داشته باشید که فضای شما نسبت به کارت ویزیت معمولی کمتر است پس باید اطلاعات تماس مهمی که قرار است در اختیار مشتری قرار دهید را به درستی در این مربع کوچک قرار دهید. برای طراحی و درج محتوای کارت اول یک پس زمینه مناسب که توجه بیننده را به خود جلب کند، انتخاب کنید. سپس اطلاعات تماس را به صورت مختصر و مفید روی کارت درج کنید. توجه داشته باشید کارت ویزیت شما نباید به قدری شلوغ و پر محتوا باشد که اطلاعات ضروری در آن گم شود. با انتخاب یک فونت مناسب و خوانا جلوه بهترین به متن روی کارت خود ببخشید و به مشتری کمک کنید تا در یک نگاه به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد. اصلی ترین اطلاعاتی که نیاز است از طریق کارت ویزیت در اختیار مشتری بگذارید مواردی مثل نام شرکت، اشاره کوچکی به تخصص شما، تلفن، وب سایت و لینک رسانه های اجتماعی می‌باشد.

 

اگر برای طراحی کارت ویزیت مربعی هنوز به اندازه کافی حرفه ای نیستید، می‌توانید از طرح های آماده استفاده کنید.
برای شروع در فروشگاه آنلاین تورنگ با ما همراه شوید:

  

  

  


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله