تبلیغات با ساک خرید

تورنگ / 18 اردیبهشت 1396

کالاها و هدایای تبلیغاتی می‌تواند نقش مهمی در بدست آوردن مشتریان جدید ایفا کند، یکی از هدایای تبلیغاتی که معمولا مشتری ها از دریافت رایگان آن لذت می‌برند ساک تبلیغاتی است. حتی زمانی که در یک نمایشگاه یا همایش می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به کسب و کار خود در اختیار مخاطب بگذارید می‌توانید بروشور تبلیغاتی خود را در این نوع ساک های تبلیغاتی قرار داده و علاوه بر تبلیغ و معرفی برند خود، ساک خرید هم به مشتریان خود هدیه دهید.

سفارش چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی و فروشگاهی

این روش قابل انعطاف برای هدایای تبلیغاتی می‌تواند تجارت پرمنفعتی باشد زیرا شما با یک تیر، دو نشان را زده اید. در واقع با این کار علاوه بر تبلیغات، به مشتری این حس را منتقل می‌کنید که جزئی از شماست و این احساس ارتباط صمیمی با یک برند معتبر مشتری را نسبت به شما وفادار می‌کند.

حتما شنیده اید که به ساک تبلیغاتی اصطلاحا "بیلبورد همراه" نیز گفته می‌شود. این اصطلاح بدین معناست که شما با چاپ برند خود و تبلیغات روی ساک تبلیغاتی می‌توانید با صرف هزینه ای مقرون به صرفه و از طریق مشتریان وفادار خود تبلیغات گسترده ای را داشته باشید. ساک های تبلیغاتی پارچه ای قابلیت چندین بار استفاده را دارند جایگزین مناسبی برای ساک های کاغذی و نایلونی می‌باشند. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین یکی از مزایای خوب این نوع ساک تبلیغاتی این است که دوست دار محیط زیست می‌باشد و تجدید پذیر است.

چاپ ساک تبلیغاتی

 

ساک خرید تبلیغاتی بسیار با دوام و استاندارد بوده و قابلیت استفاده در موارد بسیار زیادی از جمله در سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها، لباس فروشی ها، و تمامی فروشگاه هایی که  کالای قابل حمل  برای مشتری را عرضه کنند دارد. برای چاپ روی ساک پارچه ای اول از همه باید توجه داشته باشید که این کالای قابل حمل که بسیار کاربردی نیز می‌باشد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و طرح تبلیغاتی شما روی آن اولین چیزی است که مخاطب از شما می‌بیند، پس انتخاب یک طرح جذاب و عالی گامی بسیار موثر است. 

سفارش چاپ ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سحر حیدری،

مطلب بسیارخوب و مفیدی بود.


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟

مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع تبلیغات توجه به این نکته است که تأثیر آن روی مخاطبان شما چقدر خواهد بود. تا سرمایه گذاری شما بازگشت خوبی داشته باشد. چاپ ساک تبلیغاتی با هزینه کمی...

مطالعه مقاله
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟

همیشه این سؤال برای کسب و کار ها وجود دارد که بهترین ساک تبلیغاتی چیست؟ حقیقت این است که هر کدام از ساک های تبلیغاتی فواید و معایب خودشان را دارند و

مطالعه مقاله