طراحی کارت تبریک روز مادر

سلمان درزی / 28 اسفند 1395

چه زمانی مناسب تر از روز مادر سراغ دارید تا با یک هدیه خاص از اولین عشق زندگی خود تشکر کنید؟

مشاهده و خريد کارت تبریک آویزی

با طراحی یک کارت پستال زیبا و هدیه دادن آن در روز مادر، عشق خود را به مادرتان نشان دهید. قطعا یک کارت تبریک دست ساز هدیه ارزشمندتری نسبت به خریدن نمونه آماده در ویترین است!

اگر می‌خواهید کارت تبریک روز مادر را در کوتاهترین زمان، متفاوت و طبق سلیقه خود طراحی کنید با ما همراه شوید. برای طراحی کارت پستال مجبور نیستید سایز استاندارد مشخصی را انتخاب کنید، فقط باید در نظر داشته باشید که کار شما در هر اندازه ای طراحی شود پس از چاپ باید بتوانید آن را از وسط تا کنید.

برای شروع طبق عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید، یک فایل جدید در برنامه فتوشاپ خود با اندازه های  10.16*15.24 سانتی متر (6*4 اینچ) ، فرمت رنگی CMYK و رزولوشن dpi 300 ایجاد کنید.

طراحی کارت تبریک

 

سپس عکسی که می‌خواهید از آن در پس زمینه کارت پستال خود استفاده کنید را در فتوشاپ باز کرده و روی کار خود قرار دهید. با استفاده از امکانات برنامه گرافیکی فتوشاپ می‌توانید به عکس خود افکت داده و یا سایز، نور، وضوح تصویر و... را به دلخواه خود تنظیم کنید.

حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید یک جمله کوتاه محبت آمیز یا یک نقل و قول ساده روی کارت قرار دهید یا پیام تبریک خود را داخل کارت تبریک بنویسید.

برای این کار هیچ قانونی وجود ندارد، شما می‌توانید طبق سلیقه خود، پیام تبریک را روی کارت یا داخل آن درج کنید، فقط توجه داشته باشید که از یک فونت زیبا و رنگ متناسب با طرح خود استفاده کنید تا کارت تبریک زیباتری داشته باشید.

برای درج پیام تبریک داخل کارت پستال باید یک فایل دیگر به اندازه همین فایل اصلی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید پس از چاپ با خط خوش پیام پر مهر خود را داخل کارت بنویسید می‌توانید با ابزار قلم در فتوشاپ، صفحه پیام تبریک خود را خط کشی کنید. در غیر اینصورت می‌توانید پیام خود را در همان صفحه با یک فونت زیبا و خوانا تایپ کنید.

طراحی و چاپ کارت پستال

 

حالا کارت شما برای چاپ آماده شده است. حتما قبل از فرستادن کارت برای چاپ آن را روی کاغذ ساده پرینت بگیرید و با دقت بررسی کرده و اشکالات آن را برطرف کنید.

پس از چاپ نیز می‌توانید برای جلوه بخشیدن به کارت تبریک خود از پوشش لمینیت استفاده کنید. اینگونه یک کارت تبریک زیبا و حرفه ای خواهید داشت.

کارت تبریک روز مادر

 

به شما اطمینان می‌دهم مادرتان عاشق این هدیه خواهد شد چون شما بیش از هر چیزی برای او مهم هستید و حتما تلاش و عشق شما را در پشت این کارت تبریک زیبا خواهد دید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله