با موکاپ کارت ویزیت، کارت خود را قبل از چاپ ببینید!

تورنگ / 22 اسفند 1395

کارت ویزیت خود را طراحی کنید!

در این مطلب با ارائه چند راه ساده به شما بهترین راه برای داشتن یک کارت ویزیت خوب و متفاوت را می آموزیم.

اکثر افراد برای کسب و کار خود کارت ویزیت طراحی می‌کنند و می دانید که استفاده از کارت ویزیت راهی معمول برای بازاریابی است، اما اگر قصد دارید در خاطر مخاطب خود بمانید باید کارت ویزیت متفاوت و به یاد ماندنی را طراحی و چاپ کنید.

جنبه های متعددی روی ظاهر کارت ویزیت شما و تاثیر آن روی دریافت کنندگان کارت، موثر هستند. در این مطلب می خواهیم برخی از این موارد ساده را برای داشتن کارت ویزیت تاثیر گذار تر بررسی کنیم.

اولین مورد شکل ظاهری کارت شماست. کارت ویزیت مستطیل شکل، یک انتخاب ساده و محبوب است اما ممکن است تکراری به نظر برسد. امروزه با توجه به امکانات و دستگاههای چاپی مدرن گزینه های زیادی برای انتخاب شکل کارت ویزیت با برش های خاص پیش رو دارید. بسته به نوع کار، نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید می‌توانید برش مناسب کارت ویزیت خود را انتخاب کنید، مثلا کارت ویزیت مربع یا کارت ویزیت دایره گزینه های قابل اجرا، ساده و در عین حال متفاوتی هستند.

طراحی کارت ویزیت متفاوت

 

پس از انتخاب شکل ظاهری کارت ویزیت خود باید به فکر محتوای آن باشید. برای داشتن یک کارت ویزیت تاثیر گذار نیاز به یک طرح خوب و متفاوت دارید. پیشنهاد می‌کنیم از یک رنگ پس زمینه جذاب و یک فونت مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ پس زمینه و رنگ فونتی که به کار می‌برید تناسب رنگی داشته باشند. پس از طراحی می‌توانید فایل فتوشاپ کارت ویزیت خود را برای چاپ آماده کنید. می‌توانید برخی جذابیت های بصری را پس از چاپ به کارت خود اضافه کنید. مثلا با ایجاد پوشش UV ، یا لمینت روی کارت ویزیت چاپ شده خود می‌توانید آن را به صورت براق یا مات در آورده و با هزینه ای اندک آن را خاص کنید.

کارت ویزیت لمینت

 

البته قبل از ارسال طرح خود برای چاپ نیز می‌توانید کارت ویزیت خود را به صورت چاپ شده ببینید بعد تصمیم خود را در مورد آن قطعی کنید. حتما برای شما سوال شده که چطور می‌شود یک کارت ویزیت را قبل از اینکه چاپ شود دید؟!

به سادگی با موکاپ کارت ویزیت می‌توانید آن را مشاهده کنید. به این صورت که طرح خود را در یک موکاپ زیبا و حرفه ای کارت ویزیت قرار داده و آن را با تمام جزئیات بررسی می‌کنید.

هرچند که وظیفه اصلی کارت ویزیت کمک به ایجاد ارتباط سریع و آسان بین شما و مشتریانتان است اما طراحی آن نیز در نگاه اول تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب خواهد گذاشت. امیدواریم این آموزش در تاثیرگذاری بیشتر کارت ویزیت شما مفید واقع شود.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سحر رضاییان،

مطلب خوبی بود.


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله