آیا کیسه برنج صنعتی سالم و به صرفه است و چرا؟

امیر مختاری / 22 آبان 1398

چرا کیسه برنج صنعتی بهتر است؟

کافی است سری به مغازه، فروشگاه و هر مکان و جایی که به عرضه و فروش برنج می پردازند بزنید و نظر و دیدگاه مشتری و مصرف کننده ها را درباره ی کیسه ی برنج جویا شوید. در نهایت به یک واقعیت و اصل مسلم می‌رسید:

خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

عموم مشتری و مصرف کننده ها درک و تصویر روشنی از چرایی و دلیل های برتری کیسه برنج صنعتی نسبت به کیسه برنج های پلاستیکی و مرسوم ندارند. همین عامل سبب شده تا ببینیم که هم چنان تولید کننده هایی به عرضه و فروش برنج در کیسه های پلاستیکی و سنتی مرسوم می پردازند.

بسته بندی

نگارنده بخش عمده ای از این بی توجهی و بی اعتنایی به کیسه و بسته بندی های صنعتی را، ناشی از نا آگاهی و بی اطلاعی از فایده های این کیسه ها و ضرر و زیان های استفاده از کیسه های پلاستیکی و غیر صنعتی رایج می‌داند. این در صورتی است که اگر عموم مردم اندکی با فایده و کارکرد های متنوع و موثر کیسه های برنج صنعتی آشنا شوند، به طور قطع نسبت به خرید و گزینش کیسه های برنج خود حساس تر خواهند شد و با آگاهی و اطلاع بیشتری به خرید کیسه برنج های صنعتی و پلی پروپیلن، اقدام می‌کنند. به همین دلیل نگارنده بر آن شد تا یادداشتی را به این موضوع اختصاص دهد.

کیسه برنج های پارچه ای، صنعتی، عمومی، اختصاصی و پلی پروپیلن چه فایده هایی برای خریدار و مصرف کننده دارند؟

کیسه های برنج صنعتی، از نظر هزینه و قیمت مقرون به صرفه تر هستند: اگر طول عمر، ماندگاری، سهولت حمل و نقل، سلامت برنج، ماده های اولیه ی به کار رفته و کیفیت کلی کیسه را در نظر آوریم، در میابیم که کیسه های برنج صنعتی و پلی پروبیلن، نسبت به کیسه های برنج های معمولی و پلاستیکی رایج، به صرفه و مناسب تر هستند.

کیسه برنج

کیسه های برنج پلی پروبیلن و اختصاصی، از نظر ماندگاری و سلامت کالا، گزینه ی بهتری هستند: این کیسه ها به دلیل این که از مواد اولیه ی نو و بهینه ساخته و فرآوری شده اند، گزینه ی بهتر و مناسب تری برای بسته بندی، حمل و نقل و در نهایت عرضه ی مواد غذایی از جمله غلات، حبوبات، گندم و برنج هستند.

رونق کسب و کار: کیسه های برنج صنعتی به دلیل طرح های سفارشی، امکان گسترده ای را برای حفظ برند، نمایش و گسترش نام تجاری و معرفی کسب و کار، پیش روی تولید کننده قرار می‌دهد و همین سبب می‌شود تا زمانی که مصرف کننده کیسه را نزد خود دارد، همواره برند و نام تامین کننده را پیش رو و در کانون ذهن و توجه خود بیابد.

کیسه برنج

کیسه های پلی پروبیلن حتی پس از مصرف نیز به کار می آیند: کیسه های صنعتی این امکان را به مصرف کننده و مشتری می‌دهند که حتی پس از خرید و مصرف برنج نیز بتوانند از کیسه های برنج، برای کارکرد و منظور های دیگری هم چون خرید های خانه، نگه داری دیگر غلات و حبوبات، نگه داری ابزار و وسیله های تعمیراتی و البته نگه داری البسه و پارچه و مورد هایی از این دست، استفاده نمایند.

با نگاهی جامع و تفسیری دقیق نسبت به مطلب های یاد شده، در می یابیم که کیسه های صنعتی و پارچه ای، از هر نظر، از کیسه های مرسوم و رایج بهتر و مقرون به صرفه تر هستند. با خرید این کیسه ها شما مزیت و امتیاز های زیر را برای خود و جامعه فراهم می‌کنید:

  1. صرفه جویی در هزینه

  2. صرفه جویی در زمان

  3. کمک به حفظ محیط زیست

  4. امکان بهره مندی چند منظوره از کیسه

بسته بندی

امیدواریم این یادداشت توانسته باشد شما را نسبت به خرید کیسه های برنج صنعتی و پلی پروپیلن، ترغیب کرده باشد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله