رول آپ یا بنر ایستاده!

مهسا موسوی / 24 اردیبهشت 1398

هنگام شرکت در یک نمایشگاه، باید برای تبلیغات محصولات و خدماتی که می خواهید ارائه دهید فکر کرده و بهترین راه را برای معرفی آن به مخاطبان خود انتخاب کنید. دکور و طراحی غرفه نمایشگاهی شما می تواند کمک بسزایی به این موضوع کند. علاوه بر برپایی غرفه نمایشگاهی باید به گزینه های تبلیغاتی دیگر مثل چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ بگ تبلیغاتی، تهیه هدایای تبلیغاتی و... نیز توجه داشته باشید.

بنرهای تبلیغاتی می توانند در این راه کمک بزرگی به شما کنند بدین صورت که با استفاده از یک بنر تبلیغاتی جذاب می توانید در یک نگاه کلی توجه مخاطب را به خدمات و محصولات خود جلب کنید تا به سمت غرفه شرکت شما جذب شود و با حضور در غرفه کسب و کار شما اطلاعات بیشتر از طریق بروشور، کاتالوگ و حتی همکاران شما کسب کنند.

 

رول آپ

اما چون معمولا در نمایشگاه ها فضای در نظر گرفته شده برای برپایی هر غرفه محدود بوده و نیاز به مدیریت همان فضای کوچک وجود دارد؛ لذا پیشنهاد می شود به جای چاپ یک بنر تبلیغاتی بزرگ و نصب آن روی دیوار غرفه، از یک استند رول آپ یا پاپ آپ استفاده نموده تا هم از لحاظ دیداری تبلیغات زیباتر و شیک تری را انجام دهید و هم بتوانید در فضای مناسب آن را قرار داده تا مورد توجه مخاطب قرار بگیرید.

چاپ رول آپ

استند پاپ آپ و استند رول آپ که به اختصار به آنها همان پاپ آپ و رول آپ گفته می شود استندهایی هستند اغلب در نمایشگاه ها از آنها استفاده می شود.

استفاده از استند رول آپ و استند پاپ آپ در نمایشگاه ها بسیار مرسوم و محبوب است زیرا صاحبان کسب و کار می توانند با هزینه ای مقرون به صرفه غرفه نمایشگاهی خود را راه اندازی کرده و به صورت حرفه ای دکور آن را با تبلیغات برند و محصولات خود کامل کنند.

رول آپ علاوه بر امکان قرار گرفتن در جاهای کوچک از مزایای دیگر نیز برخوردار است. مزایای دیگر استفاده از رول آپ که می توان به آن اشاره کرد؛ دوام و ماندگاری مناسب، جمع آوری آسان، طول عمر مناسب، نگهداری و حمل و نقل آسان و... می باشد.

طراحی رول آپ

 

با چاپ رول آپ و استفاده از آن در نمایشگاه مورد نظر خود می توانید پس از اتمام نمایشگاه آن را به همراه پایه های سبک اما بادوامش به راحتی جمع آوری کرده و در بسته بندی مخصوص خود قرار دهید و در موارد بعدی که مورد نیاز است دوباره از آن استفاده کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله