طراحی کارت ویزیت خاص

مهسا موسوی / 10 فروردین 1398

آیا از داشتن کارت ویزیت با قالب های تکراری خسته شده اید؟

این مطلب به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از ابزارها و ترفندهای ساده در برنامه فتوشاپ طرح خاص کارت ویزیت خود را اجرا و آن را برای چاپ آماده کنید.

کارت ویزیت برای ایجاد ارتباط با مشتری ارائه می شود و نشان دهنده هویت برند شماست، ولی برای حفظ این ارتباط با مشتریان لازم است مخاطبانتان کارت ویزیت شما را نزد خود نگه دارند تا در صورت نیاز قادر به استفاده از اطلاعات تماس درج شده روی کارت باشند.

مهمترین و شاید ساده ترین کار برای جلب توجه مخاطب ایجاد تنوع در طراحی ظاهری کارت ویزیت و تغییر شکل آن است. معمولا اکثر افراد برای طراحی کارت کسب و کار خود طرح کارت ویزیت رایج که به شکل مستطیل است را انتخاب می کنند، حال ساده ترین کار این است که شما برای متفاوت بودن با یک تغییر ساده و طراحی یک کارت ویزیت دایره ای، تفاوت زیادی بین کارت ویزیت خود و کارت های دیگر ایجاد کنید.

کارت ویزیت دایره ای

 

برای شروع در برنامه فتوشاپ یک فایل جدید در اندازه 7.5 * 7.5 سانتی متر با رزولوشن

dpi 300

و با فرمت رنگی

CYMK

ایجاد کنید. سپس از منو ابزار، ابزار مربوط به رسم شکل بیضی

ellipse tool

را انتخاب کرده و برای اندازه عرض و ارتفاع آن 6.5 * 6.5 سانتی متر را انتخاب کنید. حالا وسط صفحه خود را در نظر گرفته و با ابزار

ellipse tool

یک دایره در وسط مربع اولیه بکشید.

کارت ویزیت خاص

 

حالا محدوده کارت ویزیت خود را مشخص کرده اید و باید اطلاعات تماس مهمی که قرار است در اختیار مشتری قرار دهید را به درستی در این دایره کوچک جایگذاری کرده و قرار دهید.

برای طراحی و درج محتوای کارت قبل از هر چیزی یک پس زمینه که توجه بیننده را جلب کند و از دید مخاطب جذاب باشد، انتخاب کنید.

سپس اطلاعات تماس کسب و کار خود را که اصلی ترین آن مواردی مثل نام شرکت، اشاره کوچکی به تخصص شما، تلفن، وب سایت و لینک های رسانه های اجتماعی می باشد به صورت مختصر درج کنید.

کارت ویزیت متفاوت

توجه داشته باشید کارت ویزیت شما نباید به قدری شلوغ و پر محتوا باشد که اطلاعات ضروری در آن گم شود.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله