چاپ بنر پارچه ای

تورنگ / 29 آبان 1397

بنر (Banner) در واقع تکه پارچه ای است که شرکت ها و سازمان ها از آن برای تبلیغات استفاده می‌کنند که سمبل یا نام یا نشانی خود را روی آن چاپ می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد تاریخچه بنر پارچه ای و ویژگی های آن صحبت کنیم.

تاریخچه

اولین بار رومی ها به طور رسمی از بنر استفاده کردند که در واقع نوعی پرچم بود که به آن وکسیلوم هم می‌گفتند. آن‌ها برای جنگ های خود از بنرها استفاده می‌کردند که سمبل یا نمادشان را روی آن طراحی می‌کردند و به دست می‌گرفتند تا هر جا که می‌روند، دیگران آن ها را از روی نماد شان بشناسند. بنر از کلمه ی فرانسوی banniere گرفته شده است. همچنین در زبان باستانی لاتین bundum را می‌توان معادل بنرهای امروزی نامید.

استفاده از بنر

یکی از راه های تبلیغات که هم ارزان باشد و هم با کیفیت، استفاده از بنر پارچه ای ست. استفاده از بنر، دوام بیشتری هم دارد اما در هنگام استفاده از بنر باید به برخی نکات توجه کنید.

 

چاپ بنر پارچه ای

بنرها از آن دسته تبلیغاتی هستند که به نمایش عمومی در می آیند و تعداد زیادی روزانه آن را می بینند. شما برای این که نظر مخاطب مورد نظر تان را با بنر تان جلب کنید، تنها 4 ثانیه فرصت دارید. یعنی اگر با طراحیتان در 4 ثانیه نتوانید نظر مخاطب را جلب کنید، او دیگر به بنر شما نگاه نمی‌کند.

چه مواردی را باید در طراحی و چاپ بنر در نظر بگیرید؟

  • بنر باید در محل های پر رفت و آمد قرار گیرد تا بازخورد بهتری داشته باشد. چون یک ابزار تبلیغات در فضای باز است.
  • باید کیفیت و جنس خوبی داشته باشد تا در برابر تابش آفتاب و یا بارش برف و باران خراب نشود و از بین نرود.
  • باید از گرافیک خوبی برخوردار باشد تا توجه مشتری را با نگاه اول جلب کند.
  • از ایده های خلاقانه برای طراحی بنر کمک بگیرید تا بتوانید ذهن مخاطب را درگیر طرح تان کنید.
  • بنر باید علاوه بر معرفی برند یا محصول شما یک پیام در پی داشته باشد و ذهن مخاطب بیشتر درگیر پیامی می شود که با طراحی بنرتان منتقل می‌کنید.
  • برای انتخاب طرحتان می‌توانید از نمونه های موفق خارجی کمک بگیرید و ایده های آن ها را ببینید و طرحی جدید برای بنرتان انتخاب کنید.
  • طرح بنر شما نباید تکراری باشد تا مشتری حس اعتمادش را به شما از دست ندهد.
  • بنر پارچه ای را می‌توانید برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. یعنی شما در هر صنعتی که فعالیت می‌کنید، به یک بنر برای تبلیغ راحت تر و ارزان تر کارتان نیاز دارید.

چاپ و طراحی بنر

با توجه به میزان مرغوبیت جنس بنر و میزان دقت چاپ به درجه های مختلف تقسیم  بندی می‌شود که در مقایسه با انواع دیگر چاپ فضای باز، از کیفیت چاپ و وضوح تصویر بیشتری برخوردار است. برای طراحی بنرهای خلاقانه با بالاترین کیفیت چاپ با ما تماس بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله