بسته بندی محصولات لبنی

تورنگ / 13 شهریور 1400

در اوایل قرن بیست و یکم بود که مشاهده شد بیشتر تولید کنندگان محصولات لبنی زمانی که از بسته بندی برای محصولات شان استفاده می‌کنند، موفق ترند و فروش محصولات شان بیشتر است. این موضوع زمانی که مصرف کننده محصول با کیفیت از برند می‌دید، تقویت می‌شد و باعث شد تمام تولید کنندگان حتی کسانی که دوست داشتند به همان روش سنتی کار کنند، به این فکر بیفتند که استفاده از بسته بندی برای عرضه محصولات شان بهتر است. در این مقاله می‌خواهیم به ایده هایی که می‌توانید برای بسته بندی محصولات تان استفاده کنید بپردازیم پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

ایده های خلاقانه برای بسته بندی محصولات لبنی

امروزه بیشتر سازمان ها و تولید کنندگان تلاش می‌کنند تا از ایده های خلاقانه برای بسته بندی محصولات شان استفاده کنند. تولید کنندگان محصولات لبنی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

یکی از شرکت ها با استفاده از یک ایده خاص، طراحی بسته بندی محصولاتش را به شکل گاو درست کرد و از آن برای بسته بندی شیر استفاده کرد. پایه های کوچکی هم که برای بطری طراحی شده است،  قابلیت ایستادن بطری را فراهم می‌کند. مصرف کننده با یک نگاه ساده به محصول می‌تواند نوع محصول را حدس بزند، حتی اگر روی آن کلمه شیر قید نشده باشد. نوشته های روی بسته بندی محصول هم تا جایی که امکان داشت، ساده در نظر گرفته شده اند تا مصرف کننده فقط به شکل محصول و طراحی جالب آن توجه کند و نه چیزهای دیگر. طراحی خاص این محصول باعث می‌شود تا مشتری زمانی که وارد فروشگاه می‌شود، از روی بسته بندی محصول برند را تشخیص دهد و آن را بخرد. پس بسته بندی محصولات لبنی می‌تواند روی اعتبار برند شما هم اثر گذار باشد.

بسته بندی محصولات لبنی

 

ایده خلاقانه دیگری که می‌بینید، مربوط به یک شرکت تولید کننده محصولات لبنی ست که برای بسته بندی کره از این طرح خلاقانه کمک گرفته است. این شرکت شکل ظرف بسته بندی کره را طوری طراحی کرده است که درب آن به شکل یک کاردک باشد و در هنگام استفاده مصرف کننده به جای همراه داشتن کارد یا چاقو، از درب همین بسته بندی استفاده کند. همین حرکت ساده می‌تواند فروش محصول را چندین برابر کند.

 

محصولات لبنی

 

نوع دیگر بسته بندی محصولات لبنی به شکل مقوایی ست. بسته های مقوایی و دایره ای شکل مانند پنیر و کره هم که این روزها زیاد دیده ایم و بیشتر تولید کنندگان از این شیوه استفاده می‌کنند. مزیت این بسته بندی این است که می‌تواند در بسته های کوچک قابل حمل باشد.

 

محصولات لبنی

 

در ادامه نمونه های دیگری از طراحی های خلاقانه بسته بندی محصولات لبنی را خواهید دید و می‌توانید برای محصولات خود از آن ها ایده بگیرید.

 

بسته بندی

بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
علیرضا،

من یک پیشنهاد جدید در مورد یک فراورده لبنی جدید دارم .اکه مایلید به من خبر بدهید 09923975844


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟
دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟

اختراع دستگاه چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ در قرن پانزدهم میلادی، نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود که به طور چشمگیری بر جهان مدرن تأثیر گذاشت. پیش‌ازاین...

مطالعه مقاله
ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله