بسته بندی غذاهای دریایی

تورنگ / 12 شهریور 1397

طراحی و بسته بندی محصول همیشه زمینه ای بوده است که خواستار زیادی داشته است و چیزی که می‌تواند شما را به سمت موفقیت بیشتر و فروش بیشتر هدایت کند. بسته بندی محصولات بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، بیش از 70 درصد تصمیم خرید یک محصول، پس از مشاهده محصول در قفسه خوار بار فروشی یا فروشگاه صورت گرفته است. پس این که بسته بندی محصول شما به چه شکلی و با چه نوع طراحی باشد، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله می‌خواهیم طراحی بسته بندی غذاهای دریایی را برای یک شرکت بررسی کنیم که با ایده خلاقانه ای که به کاربرد، به موفقیت رسید.

 

بسته بندی غذاهای دریایی

این شرکت با بسته بندی غذاهای دریایی نوعی متفاوت از بسته بندی را ایجاد کرد که غذاهای دریایی را هم از نظر بصری جذاب تر کرد و هم ایده خلاقانه به کار رفته، باعث فروش بیشتر محصول شد. شرکت Trata On Ice Packaging تمام مواردی که در بسته بندی یک محصول لازم است را در این بسته بندی خاص رعایت کردند و سپس آن را به بازار عرضه کردند.

 

غذای دریایی

طراحی بسته بندی این محصول از دم ماهی شروع شد. این شرکت با یک ایده خلاقانه از دم ماهی هم در بسته بندی غذاهای دریایی و هم در لوگو شرکت استفاده کرده است. استفاده از زمینه سیاه و سفید برای طراحی محصول و تایپوگرافی استفاده شده، به زیبایی هر چه بیشتر این بسته بندی خاص اضافه کرده است.

بسته بندی

مشخص بودن محصول باعث افزایش حس اعتماد مصرف کننده می‌شود و بیشتر ترغیب می‌شود تا محصول را خریداری کند. این کار باعث می‌شود تازگی و تمیز بودن غذاهای دریایی برای مصرف کننده محرز شود و با خیال راحت تری محصول را خریداری کند. این کار برای نشان دادن کیفیت بالای محصول و تداعی طعم واقعی محصول استفاده شده است و این ایده خلاقانه یک بسته بندی خاص را به وجود آورده است.

بسته بندی غذای دریایی

رنگ به کار رفته در بسته بندی محصول، بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. این رنگ های پر انرژی هم به زیبایی بسته بندی کمک کرده است و هم باعث شده است تا محصول توجه بیشتری را جلب کند.

این نوع بسته بندی غذاهای دریایی و طراحی خاص آن باعث شده است تا جوایز زیر نصیبش شود.

  • کسب جایگاه سوم جایزه Dieline غذایA
  • کسب جایگاه دوم جوایز طراحی اروپا در قسمت بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی
  • کسب جایگاه اول جوایز طراحی نقطه قرمزRed Dot Awardsدر قسمت بسته بندی
  • کسب جایگاه اول جوایز  Pentawards  در قسمت غذاهای لذیذ

بسته بندی محصول

با خواندن این مقاله به سادگی متوجه خواهید شد که یک بسته بندی خاص هم می‌تواند باعث اعتبار برند شما و اعتماد مشتری به شما شود و هم می‌تواند فروش بیشتر محصولات شما را در پی داشته باشد. برای بسته بندی غذاهای دریایی خود و طراحی های خاص بسته بندی می‌توانید از واحد طراحی مجموعه تورنگ کمک بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله