بسته بندی محصولات ارگانیک

تورنگ / 10 شهریور 1397

محققان دریافته‌اند که منشا بسیاری از بیماری ها مواد غذایی ناسالمی ست که مشتری مصرف می‌کند. یکی از بخش های مهم در صنعت کشاورزی این است که محصولات سالم تولید شود و اصطلاحا محصول پاک به دست مشتری برسد. بنابراین هم باید فرهنگ استفاده از مواد غذایی سالم آموزش داده شود و هم مواد غذایی تولید شده کاملا سالم یا به اصطلاح ارگانیک باشند و به دست مشتری برسند. اما چه چیزهایی در این مسیر اهمیت دارد؟ چطور می‌توان محصولات ارگانیک را برای مدت زمان بیشتری نگه داشت؟ بسته بندی محصولات ارگانیک در مدت زمان نگهداری آن ها چقدر مهم است؟

در این مقاله به سوالات بالا پاسخ خواهیم داد پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

محصولاتی که به صورت ارگانیک تولید می‌شوند، چون با زحمت فراوان تولید می‌شوند و استاندارد های زیادی را از سر می‌گذرانند، باید بسته بندی های خاصی هم داشته باشند و این بسته بندی ها باید به پایداری و دوام هر چه بیشتر محصول کمک کند. کیسه های پایه دار یکی از انواع بسته بندی محصولات ارگانیک است که باعث می‌شود محصول شما در قفسه فروشگاه ایستاده باشد و نظر مشتری را جلب کند. اگر برای طراحی آن از ایده های خلاقانه هم کمک بگیرید که بیشتر توجه مشتری را جلب می‌کنند. این کیسه ها به دلیل بسته بندی مناسبی که دارند، از ورود هوا و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری می‌کنند و محصول را برای مدت زمان بیشتری حفظ می‌کنند.

بسته بندی ارگانیک

شفافیت بسته بندی محصولات ارگانیک

مردمی که تمایل به خرید محصولات ارگانیک دارند، علاقه دارند تا از همه چیز آگاه باشند. این که محصول در کجا بسته بندی شده و چه زمانی برداشت شده است، مواد تشکیل دهنده آن چه چیزهایی هستند و حتی اگر طراحی بسته بندی محصول به گونه ای باشد که داخل آن معلوم باشد، برای مشتری جذاب تر است.

بسته بندی محصول ارگانیک

 

مواد ارگانیک

در ادامه می‌خواهیم تصویری به شما نشان دهیم و شما را با یک نوع بسته بندی محصولات ارگانیک که برای مشتری جذابیت دارد، آشنا کنیم. در این تصویر نمونه ای از بسته بندی محصول ارگانیک را می‌بینید که در طراحی آن از یک ایده خلاقانه استفاده شده است و نشان می‌دهد برداشت محصول از باغ یا همان مزررعه انجام شده است و مانند این است که شما آن را از آن جا برداشت کرده اید. این ایده خلاقانه باعث شد تا فروش این محصول افزایش چشمگیری داشته باشد و حتی نوشته های روی آن به این موضوع کمک کرده است. در تصویر می‌بینید که از کاغذ سبز رنگ استفاده شده است که در ذهن مشتری سبزه و باغ را تداعی می‌کند و لیبل روی این محصول شعار "تازه برداشت شده" را نمایش می‌دهد و حتی روزی که برداشت شده و مکانی که این ماده غذایی در آنجا روییده است هم در در لیبل نوشته شده است. این نوع بسته بندی محصولات ارگانیک از جنس کاغذ است و شما می‌توانید آن را از مواد قابل بازیافت تهیه کنید تا حافظ محیط زیست هم باشید.

بسته بندی ارگانیک


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مرتضی،

سلام تو ایران پلاستیک نایلون و نایلکس ارگانیک تولید میشه؟ ممنون از جوابتون. منتظر پیام سبز تان هستم. خدانگهدار


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله