بالا رفتن خرید پوشاک با بسته بندی خاص

تورنگ / 30 مرداد 1397

زمانی که مشتری تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرد، اولین چیزی که روی تصمیمش اثر می‌گذارد، بسته بندی است. بسته بندی خاص یک محصول اعم از پوشاک، مواد غذایی، مواد بهداشتی و... بر روی خرید آن محصول تاثیر می‌گذارد. کیفیت بسته بندی و نوع بسته بندی روی تصمیم مشتری برای خرید اثرگذار است. بسته بندی پوشاک یک فرآیند تجاری پیچیده است که هدف آن نمایش محصول و اعتبار برند است.

اما چطور می‌توان به یک بسته بندی خاص و مناسب برای پوشاک رسید؟

بسته بندی پوشاک و صنعت تولید سلفون از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته است و باعث شده است تا از کیسه چند لایه برای بسته بندی پوشاک استفاده شود. این نوع بسته بندی باعث شده است تا پوشاک شما از خطرات احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل به وجود بیاید، در امان باشد. چیزی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اهمیت دادن به حفظ محیط زیست است. بسته بندی هایی که امروزه انجام می‌شود، از مواد بازیافتی استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند تا کمترین آسیب را به محیط زیست برسانند.

برای این که در میان انبوه تولید کنندگان بتوانید محصول خود را به بهترین شیوه به نمایش بگذارید، باید چند ویژگی را رعایت کنید:

مشتری رغبتی ندارد که پوشاکی که خریداری می‌کند با بسته بندی خراب و آسیب دیده به دستش برسد. استفاده از کیسه چند لایه و بسته بندی های مقاوم می‌تواند سلامت محصول شما را تضمین کند.

بسته بندی محصول شما باید سادگی و در عین حال زیبایی را به نمایش بگذارد. شما می‌توانید با استفاده از طراحی خاص که در ادامه می‌توانید نمونه های آن را مشاهده کنید، نظر مشتری را جلب کنید و اعتبار برند خود را بالا ببرید.

بسته بندی پوشاک

 

بسته بندی

 

بسته بندی خاص

بسته بندی پوشاک باید علاوه بر این که به زیبایی محصول کمک می‌کند، راحتی استفاده از محصول هم در پی داشته باشد. یعنی طراحی شما هر چقدر هم که خاص و جالب باشد ولی مصرف کننده را در استفاده از محصول دچار مشکل کند، برای مشتری جذاب نخواهد بود. در ضمن روی بسته بندی محصول باید حتما اطلاعاتی که مشتری نیاز دارد را درج کنید. نحوه شستشوی لباس، نحوه نگهداری از آن و.. باید به صورت کاملا شفاف روی بسته بندی چاپ شده باشد.

یکی از بهترین راه ها برای این که نظر مشتری را جلب کنید، طراحی بسته بندی خاص است. علاوه بر این ها شما می‌توانید با رعایت قوانین و ویژگی های یک بسته بندی، پوشاک مورد نظر خود را به دست مشتری برسانید. اگر برای طراحی بسته بندی پوشاک خود ایده ای ندارید، می‌توانید از واحد طراحی مجموعه تورنگ که بیش از 20 سال است در این زمینه فعالیت می‌کند، کمک بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله