راز های بسته بندی محصول موفق

تورنگ / 8 مرداد 1397

اهمیت و قدرت بسته بندی محصول و جایگاهی که در اثر گذاری خرید توسط مشتری دارد، بر کسی پوشیده نیست. بسته بندی یک محصول می‌تواند باعث موفقیت در فروش و سود آوری بیشتر شود و یا می‌تواند محصول و نام تجاری شما را نابود کند. اما برای این که بتوانیم یک بسته بندی محصول موفق داشته باشیم باید چه کار کنیم؟ قواعد و اصولی برای این کار وجود دارد؟ می‌توانیم راهی پیدا کنیم که به واسطه آن فروش محصولات را بیشتر کنیم؟ جواب تمام این پرسش ها را می‌توانید در این مطلب بگیرید. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

حفظ و نگهداری از محیط زیست

مصرف کنندگان محصولات در این دوره بیشتر از هر زمان دیگری به محیط زیست اهمیت می‌دهند و تمام تلاش شان را می‌کنند تا کمتر به محیط زیست آسیب برسانند. به همین دلیل خیلی برای شان اهمیت دارد که بسته بندی محصولی که شما تولید می‌کنید، به حفظ محیط زیست کمک کند و اثرات تخریبی نداشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود بسته بندی مواد غذایی را از مواد تجزیه پذیر تهیه کنید یا از موادی استفاده کنید که اصطلاحا دوستدار محیط زیست هستند. در چند سال گذشته استفاده از کیسه های پارچه ای برای بسته بندی محصولات به جای کیسه های پلاستیکی رواج زیادی داشته است و می‌توانید با گسترش این فرهنگ، در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل تان حساب ویژه ای باز کنید.

 

بسته بندی محصولات

بسته بندی شفاف

وقتی صحبت از بسته بندی شفاف می‌شود، ناخودآگاه ذهن به سمت بسته بندی های سلفون یا بسته بندی های دریچه دار می‌رود اما منظور ما این است که به مشتری خود نشان دهید محصولی که مصرف می‌کند، چطور تهیه شده است. مخصوصا اگر مواد غذایی یا نوشیدنی تولید می‌کنید، چون به طور مستقیم با سلامت انسان ها در ارتباط است، برای شان مهم است که بدانند محصول چطور تولید می‌شود. روی بسته بندی مواد غذایی حتما ارزش غذایی را به درستی ذکر کنید و به مشتری نشان دهید که بسته بندی مواد غذایی چطور صورت گرفته است و مطمئن باشید با این کار مشتری به شما اعتماد می‌کند و می‌توانید فروش محصول خود را بیشتر کنید.

 

بسته بندی

بسته بندی راحت

امروزه همه به دنبال این هستند که بسته بندی محصولات شان راحت باز شود و فورا در دسترس مشتری قرار گیرد. به همین دلیل حتما به این موضوع توجه داشته باشید. جالب است بدانید که خریداران بیشتر طرفدار بطری های آب معدنی یا بطری های نوشیدنی هستند و کمتر به سراغ نوشیدنی های قوطی می‌روند. و کار اشتباهی ست اگر شما به خاطر داشتن بسته بندی شکیل تر و زیباتر مشتری را به زحمت بیندازید. شاید مشتری بار اول از محصول شما استفاده کند اما بار دوم خاطره بد سخت باز کردن محصول در ذهنش تداعی می‌شود و از محصول شما استفاده نمی‌کند.

بسته بندی محصول

مجموعه تورنگ با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت بسته بندی، به شما کمک می‌کند تا بسته بندی محصول موفقی داشته باشید. برای گرفتن مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 02188507015 یا 01132254000 تماس بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟
دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟

اختراع دستگاه چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ در قرن پانزدهم میلادی، نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود که به طور چشمگیری بر جهان مدرن تأثیر گذاشت. پیش‌ازاین...

مطالعه مقاله
ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله