کیسه برنج

مهسا یعقوبی / 30 فروردین 1400

در این مطلب سعی داریم شما را با مزایا و ویژگی های کیسه های برنج آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

در زمان های گذشته برای نگهداری برنج ها از مکان هایی به نام کندوج استفاده می‌شد. کندوج در واقع اتاقکی بود که در ارتفاع بالا ساخته می‌شد و بعد از این که برنج را برداشت می‌کردند، آن را در گونی برنج ریخته، در آن جا انبار می‌کردند و برای طولانی مدت از آن استفاده می‌کردند. بعد ها به دلیل تبدیل شدن زندگی روستایی به شهر نشینی، وجود همچین فضایی خیلی ضرورت نداشت. امروزه برای این که در منازل به راحتی بتوان از برنج ها نگهداری کرد، آن را داخل کیسه های برنج قرار می‌دهند. کیسه برنج هایی که امروزه تولید می‌شود، در وزن های 2، 4، 5 و 10 کیلوگرمی است.

کیسه هایی که امروزه برای بسته بندی برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد، کار را برایکیسه هایی که امروزه برای بسته بندی برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد، کار را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان راحت تر کرده است. چرا که هم حجم و سایز کوچکتری دارند و هم نگهداری و حمل و نقل آن ها راحت تر است. امروزه یک مشتری به راحتی می‌تواند کیسه برنج مصرفی خود را داخل کابینت آشپزخانه قرار دهد و نگران خراب شدن آن نباشد.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه برنج ساده و طرحدار

از انواع مختلف کیسه برنج می‌توان به کیسه برنج متقال، کنفی، پلاستیکی و اسپان باند اشاره کرد. کیسه کنفی و متقال از جمله گونی برنج هایی هستند که از گذشته تا کنون استفاده می‌شوند و تنها طراحی و ابعاد آن ها فرق می‌کند. همچنین یکی دیگر از روش های مدرن کردن این بسته بندی ها چاپ کیسه برنج با طرح های جدید است. کیسه پلاستیکی بیشتر برای جا به جایی و انبار کردن برنج استفاده می‌شود. یکی از کیسه برنج هایی که امروز طرفدران زیادی پیدا کردن اسپان باند است که در ادامه اطلاعاتی درباره آن قرار داده می‌شود.

کیسه برنج

پارچه اسپان باند

برای تولید کیسه های برنج از پارچه هایی استفاده می‌شود، که پارچه های اسپان باند نام دارند و هم از دوام و استحکام بالایی برخوردارند و هم دارای گرماژ هایی بین 20 تا 300 هستند. پارچه های اسپان بند، پارچه های بی بافتی هستند که از جنس پلی پروپلین اند و امروزه در صنعت نساجی بسیار پر کاربرد هستند. به دلیل روشی که در تولید این نوع پارچه ها به کار می‌رود، استحکام و دوام بالای این پارچه ها مثال زدنی است و مشتری دیگر نگران پاره شدن و آسیب دیدن کیسه های برنج نیست. همچنین رنگ بندی عالی ای که در این نوع پارچه ها استفاده می‌شود، زیبایی کیسه ها را چندین برابر می‌کند.

طراحی کیسه برنج

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که روی کیسه برنج باید چه جزییاتی نوشته شود. معمولا شرکت های چاپ به شما پیشنهاد هایی می‌دهند اما می‌توانید اسم فروشگاه، نوع برنج، آدرس، شماره تلفن کارخانه و وزن کیسه را روی آن بنویسید. اگر شعار یا جمله ای هم مربوط به شرکت تان است، می‌توانید روی کیسه برنج درج کنید. چاپ کیسه برنج اهمیت زیادی دارد زیرا طرحی که روی بسته بندی وجود دارد اولین برخورد مشتری با محصول شما است و هرچقدر طرح زیباتر و جذاب تری روی کیسه چاپ شود، مصرف کننده های بیشتری به آن توجه خواهند کرد.

آرم زدن

برای این که انتخاب کنید که چه نوع آرمی روی کیسه برنج چاپ کنید، باید قبل از هر چیزی جنس کیسه را مشخص کنید. کیسه برنج شما می‌تواند از جنس پنبه ای، کنفی و پلاستیکی و... باشد. بسته به جنس کیسه، برای آرم زدن روی آن از دستگاه های خاصی استفاده می‌شود که بسته به جنس کیسه شما، از هر کدام از آن ها استفاده می‌شود. پس از آن می‌توانید نوع طرح و رنگ ها را انتخاب کنید و آرم مد نظرتان را روی کیسه ها چاپ کنید.

چاپ روی کیسه ها

روش چاپی که روی کیسه برنج انجام می‌شود، چاپ فلکسوگرافی است. این روش برای چاپ بسته بندی کالا ها کاربرد دارد و به دلیل  استفاده از کلیشه ها ی لاستیکی قابل انعطاف (فتو پلیمر)،  "فلکسو" نامیده می‌شود. چاپ روی کیسه ها می‌تواند یک طرفه و یا دو طرفه باشد و شما می‌توانید طرح دلخواه خود تان را بر روی کیسه چاپ کنید.

 

چاپ روی کیسه

شرکت تورنگ چاپ با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت چاپ، آماده پذیرش هر نوع سفارش روی محصولات شماست. ما از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا استفاده می‌کنیم تا محصول مورد نظر مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، ارائه کنیم. شما می‌توانید انواع گونی برنج ساده و چاپ شده (کنفی، پلاستیکی، متقال، اسپان باند) را از فروشگاه اینترنتی تورنگ شاپ خریداری کنید یا سفارش چاپ اختصاصی روی کیسه برنج را به ما بسپارید تا با همراهمی تیم خلاق طراحی مجموعه ما از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه برنج ساده و طرحدار

 

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله