کیسه خرید چند لایه

آرزو سعادت / 30 خرداد 1397

کیسه خرید چند لایه در واقع چند لایه است که از ترکیب مواد مختلف به دست آمده است. این لایه ها به صورت لایه لایه یا لمینت به هم دیگر چسبیده اند.

از این کیسه ها برای محصولاتی استفاده می‌شود که نیاز به محافظت بیشتری دارند اما باید راه هایی وجود داشته باشد که بتوان فهمید کیسه ای که در دست داریم، واقعا کیسه لایه لایه یا لمینت است یا خیر. یا حتی راهی باشد که بتوان فهمید کدام محصولات نیاز به کیسه خریدهای چند لایه دارند.

برای این که این موضوع را بهتر متوجه شویم، در این مقاله با ما همراه باشید تا با کیسه های خرید چند لایه آشنا شویم.

راه های تشخیص کیسه چند لایه

محصولاتی مانند آجیل و خشکبار و پروتئینی ها از آن دسته ای هستند که برای بسته بندی از کیسه چند لایه استفاده می‌کنند چرا که این محصولات نیاز دارند تا در برابر رطوبت هوا، نور، روغن و سایر عوامل محیطی حفظ شوند تا ماندگاری خوبی داشته باشند.

چاپ روی کیسه

کیسه های خرید چند لایه معمولا بسیار سخت هستند و بدون هیچ کمکی به راحتی روی سطح می ایستند در حالی که کیسه خرید های نایلونی و پلاستیکی منعطف هستند و حتما با کمک باید روی سطح قرار بگیرند.

از میان موادی که برای تولید کیسه استفاده می‌شود، موادی مثل لایه پلی اتیلن معمولی (LDPE) و پلی پروپیلن (CPP) به دلیل این که هوا از آن ها عبور نمی‌کند، برای بسته بندی محصولات کارایی لازم را دارند و برای ماندگاری بیشتر محصولات از کیسه های چند لایه استفاده می‌شود.

یکی دیگر از راه هایی که می‌توان کیسه چند لایه را شناسایی کرد، مهر و موم هایی ست که در اطراف بسته بندی انجام می‌شود. مهر و موم های این کیسه ها با کیسه های معمولی تفاوت دارد. در تصویر زیر یک نمونه از کیسه چند لایه را مشاهده می‌کنید که برای بسته بندی محصولات خوراکی استفاده می‌شود.

کیسه چند لایه

نمونه ای از کیسه های چند لایه هم هستند که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، هم ضد آب و هم ضد شعله هستند که برای بسته بندی محصولات خاص استفاده می‌شوند.

مزایای کیسه های چند لایه

این کیسه ها در مقابل کیسه های معمولی یکسری مزایایی دارند که به اختصار در این جا آن ها را نام می‌بریم:

  • سازگار با محیط زیست
  • کیفیت بالا در بسته بندی
  • نگهداری طولانی مدت از محصولات
  • بی خطر و غیر سمی بودن
  • استحکام و کشش قوی
  • سبک وزن بودن
  • نرم بودن
  • ممانعت از ریزش و نشتی محصول حتی محصولات بسیار ریز

چاپ روی کیسه های چند لایه

چاپ روی کیسه های چند لایه کار ساده ای نیست اما شرکت تورنگ چاپ با فرآیند کنترل حرفه ای که در چاپ کیسه های چند لایه دارد، می‌تواند به شما در خریدی به صرفه و با قابلیت اطمینان بالا کمک کند. در مجموعه تورنگ چاپ ما با استفاده از بالاترین کیفیت طراحی و چاپ، به بسته بندی شکیل و حرفه ای محصولات شما کمک می‌کنیم.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)