چه عواملی قیمت چاپ روی کیسه را تعیین می کند؟

تورنگ / 27 خرداد 1397

شما به هر دلیلی ممکن است برای کسب و کارتان و تبلیغات تان نیاز به چاپ روی کیسه های پلاستیکی و نایلونی داشته باشید. یکی از عوامل تعیین کننده بر این که شما از چه نوع بافت و چه نوع چاپی استفاده می کنید، قیمت آن است. دانستن نکاتی که در این مطلب مطرح می شود، می تواند به تصمیم گیری بهتر و موثر تر شما کمک کند پس با ما همراه باشید تا این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

یکی از عواملی که در قیمت چاپ روی کیسه اثرگذار است، نوع بافت مورد استفاده ست که به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

انواع بافت نایلونی

سه نوع بافت نایلونی داریم: تفتا، آکسفورد و ساتن

که به توضیح هر کدام می پردازیم.

بافت تفتا:

این نوع از بافت، بافتی ست که نخ ها به صورت متناوب از آن عبور می کنند. بافتی پایدار است و چسبندگی مناسبی را به خصوص برای لبه های کار فراهم می کند. نمونه های زیادی در زندگی روزمره ما از بافت تفتا تشکیل شده اند که به عنوان مثال می توان به چتر، جوراب های بادکش، بادبادک و کیسه های سبک اشاره کرد.

بافت آکسفورد:

نوع خاصی از بافت نایلون است که در مواردی مانند پرچم ها، آگهی ها، کیف ها و کت ورزشی کاربرد دارند.

بافت ساتن:

نوعی بافت بسیار براق که سطح بسیار صافی را برای چاپ ایجاد می کند. از این بافت برای آگهی ها و سایر محصولات نایلونی استفاده می شود.

تجهیزات چاپی

عامل مهم دیگری که در قیمت چاپ مهم است، تجهیزات چاپی است که برای این که نتیجه چاپ نتیجه ای رضایت بخش باشد، بسیار مهم است. اگر تجهیزاتی که استفاده می کنید، تجهیزات مناسبی باشد و بهترین جوهر را داشته باشد، نتیجه حاصل از چاپ رضایت بخش خواهد بود و در این صورت در بلند مدن هزینه کمتری برای چاپ خواهید پرداخت.

قیمت چاپ روی کیسه

ترکیب رنگی

ترکیب رنگی از آن جهت اهمیت دارد که اگر شما از ترکیب رنگ های استفاده شده اطلاعی نداشته باشید، نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت و این موضوع از نظر حرفه ای و کیفیتی به کار شما ضربه خواهد زد.

چاپ روی کیسه

پیش گرما دهی

نایلون هنگام گرم شدن تغییر شکل می دهد و اجرای مرحله پیش گرما دهی حتما پیشنهاد می شود. این مرحله از چاپ تکنیک های متفاوتی دارد که هر کدام از این تکنیک ها هزینه های متفاوتی در بر خواهد داشت. این مرحله باعث حذف چین و چروک های نایلون می شود و وقتی این چین و چروک ها نباشد، کیفیت چاپ بالا می رود.

نکته پایانی

استفاده از چاپ چند رنگ و تیمار پایانی نایلون می تواند باعث افزایش قیمت چاپ شود.

در پایان برای این که از به صرفه ترین قیمت های چاپ روی کیسه اطلاع پیدا کنید، می توانید با شماره های تورنگ که در سایت ما موجود است، تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی
بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت قند، سلفون یا نایلون قند و کیسه شکر را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه مقاله
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

این مقاله به مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ می پردازد. در تورنگ چاپ کاغذ پوستی طرح دار و ساده موجود است.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله