یک پوستر "Keep Calm" «آرامش خود را حفظ کنید» طراحی کنید؟

تورنگ / 11 آبان 1395

چگونه یک پوستر "Keep Calm" «آرامش خود را حفظ کنید» طراحی کنیم؟

آیا تا به حال شده بخواهید پوستر Keep Calm را به صورت اختصاصی برای خودتان طراحی کنید؟

این آموزش با ساختاری گام به گام و بسیار ساده شما را به هدفتان خواهد رساند. پس  آرامشتان را حفظ کرده و به خواندن مقاله بپردازید.

1- شروع
 
طراحی پوستر
 
برای شروع یک صفحه ی جدید در نرم افزار گرافیکی خود باز کنید و سایزی استاندارد را به آن اختصاص دهید. سایزهای استاندارد این مبحث 11*8/5 اینچ و یا 17*11 اینچ می‌باشد و رزولوشن 300 پیکسل بر اینچ را برای صفحه خود انتخاب کنید. یک رنگ تخت به سلیقه خود (غالبا قرمز) به عنوان رنگ پس زمینه انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما رنگ قرمز  #E13F17 کلاسیک می‌بشد، یا به سلیقه خودتان هر رنگی که شما را به هدفتان می رساند انتخاب کنید؛ آبی، مشکی، سبز، صورتی، ...
 
2- متن
 
پوستر جالب
 

حالا زمان اضافه کردن شعار منحصر به فرد شماست. برای نوشتن متن خود فونت مناسبی را انتخاب کنید. این فونت مناسب را می‌توانید در بسیاری از سایت ها به راحتی بیابید. ما نیز همینجا فونت مناسب برای این طراحی را جهت دانلود برای شما قرار داده ایم. اگر فونت های سیستم عامل شما کامل می‌باشند می‌توانید از فونت های Avenir یا Gill هم استفاده کنید. نوشته خود را با رنگ سفید و در وسط صفحه متمرکز کنید.

 
3- لوگو
 
پوستر خلاقانه
 
سایت های بی شماری لوگوی Keep Calm را به صورت آماده برای دانلود در اختیار شما قرار می دهند و راحت تر از آن اینکه می‌توانید با یک کلیک بر روی این Keep Calm آن را با کیفیت مناسب دانلود کنید. اگر می خواهید لوگوی خصوصی و منحصر به فرد خودتان را داشته باشید بعد از دانلود فایل می‌توانید آن را در Adobe Illustrator اجرا کرده و با افکت های خاص آن را از حالت روتین و سنتی خارج کنید.
 
4- نرم افزارهای آنلاین
 
نرم افزار طراحی آنلاین
 
راه های دیگری هم برای آماده کردن  پوستر Keep Calm وجود دارد و آن استفاده از نرم افزارهای آنلاین می‌باشد. شاید آن آزادی که در طراحی شخصی خود داشتید را بدست نیاورید ولی مطمئناً مسیر کوتاهتری را برای رسیدن به هدفتان طی می‌کنید. بعضی از سایت های آنلاین پوستر Keep Calm را به حضورتان معرفی می‌کنیم. سایت هایی مثل: Keep Calm Studio and Keep Calm and Posters همچنین می‌توانید پوستر خود را از طریق این اپلیکشن های موبایل طراحی کنید. اپلیکیشن برای کاربران موبایل های با سیستم عامل اندروید: download Keep Calm ، Keep Calm Pro و برای کاربران موبایل های با سیستم عامل iOS: check out Keep Calm and __? ،Keep Calm Creator در این برنامه ها شما می‌توانید رنگ و آیکون را انتخاب کرده و متن و تصویر دلخواه خود را اضافه کنید. از اینکه وقت گرانبهای خود را صرف مطلب ما کردید  بینهایت سپاسگزاریم!

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله