طراحی پوستر Game of Thrones

تورنگ / 19 شهریور 1396

چگونه می‌توان یک پوستر "Game of Thrones" ایجاد کرد

این مطلب مژده‌ای به طرفداران پر و پا قرص سریال جذاب Game of Thrones است!

شما می‌توانید یک پوستر جذاب از سریال پرطرفدار گیم آف ترونز ایجاد کرده و از داشتن پوستر شخصیت‌های موردعلاقه خود لذت ببرید.

در این آموزش، قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توان یک پوستر عالی "Game of Thrones" را در چند مرحله آسان انجام داد. این آموزش به ساده‌ترین زبان برای شما عزیزان بیان‌شده است پس حتی اگر قبل از این هیچ‌وقت یک پوستر را به‌تنهایی طراحی نکرده‌اید نگران نباشید، حتی مبتدیان هم قادر به طراحی این پوستر خواهند بود. فقط کافی ست این مراحل ساده را با دقت و حوصله دنبال کنید.

مرحله اول ایجاد یک فایل جدید در برنامه فتوشاپ است. اگر قصد دارید یک پوستر کوچک داشته باشید اندازه 21.5 * 28 و برای پوستر با سایز متوسط اندازه 28 * 43 را پیشنهاد می‌کنم. البته انتخاب اینکه پوستر شما در جهت افقی یا عمودی باشد بسته به سلیقه و خواست خود شماست. در تنظیمات اولیه ایجاد صفحه جدید پس از انتخاب سایز موردنظر باید رزولوشن تصویر و فرمت رنگی را مشخص کنید. اگر می‌خواهید پوستر شما درنهایت با وضوح و کیفیت بالا چاپ شود توصیه می‌شود رزولوشن 300 و فرمت رنگی CMYK را انتخاب کنید.

 

Game of Thronesطراحی پوستر

مرحله دوم اضافه کردن یک طرح گرافیکی یا تصویر برای پس‌زمینه پوستر است. اساسی‌ترین کاری که در طراحی یک پوستر انجام می‌شود دقیقاً در همین مرحله خلاصه‌شده.

بله! همین کار بسیار ساده بخش اصلی طراحی شما را تشکیل می‌دهد و جلوه‌ای خاص و بی‌نظیر به آن می‌بخشد. برای انتخاب پس‌زمینه انتخاب با شماست؛ می‌توانید از عکس‌های باکیفیت شخصیت‌های داستان "بازی تاج‌وتخت" استفاده کنید و تصویر جذاب بازیگر موردعلاقه خود در این سریال را به‌عنوان پس‌زمینه قرار دهید و یا از طرح‌های گرافیکی مربوط به GOT استفاده کنید. در هر دو حالت به‌راحتی می‌توانید عکس یا طرح سریال Game of Thrones را در گوگل جستجو کرده و یکی از باکیفیت‌ترین‌های آن را دانلود کنید و در طرح خود قرار دهید. فایل دانلود شده را در فتوشاپ بازکنید، آن را Copy و در صفحه‌ای که از قبل برای پوستر خود ایجاد کرده بود Paste کنید.

Game of Thronesپوستر

برای تنظیم اندازه عکس با اندازه فایل خود از ابزارهای تبدیل و همچنین ابزار حرکت استفاده کنید تا تصویر را تنظیم کنید و آن را در فایل خود قرار دهید. کلید Shift را فشار دهید تا از ابزارهای تبدیل برای اعمال تغییرات متناسب استفاده کنید و سایز عکس با مختصاتی هماهنگ روی اندازه فایل شما بنشیند.

مرحله بعدی نوشتن متن موردنظر شماست. بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از یک فونت مشابه فونت نوشته Game of Thronesاست. استفاده از این فونت خاص باعث می‌شود هر بیننده‌ای که از طرفداران سریال GOT یا حداقل یک‌بار اسم سریال را با فونت خاص آن دیده است، در همان لحظه اول متوجه پیام پوستر شما شده و سریال گیم آف ترونز را به خاطر بیاورد.

ساده‌ترین راه پیش روی شما دانلود لوگوی Game of Thrones از اینترنت و قرار دادن آن بارنگ متناسب با پس‌زمینه (رنگی مناسب و متفاوت که در پس‌زمینه شما گم نشود) است؛ اما ممکن است بخواهید خلاقیت بیشتری به خرج داده و جمله‌ای مختص پوستر خود بنویسید، در این صورت پیشنهاد می‌کنم از فونت کلاسیک Trajan که به فونت اصلی Game of Thrones نزدیک است، استفاده کرده و یا از سایت‌های متعددی که برای ارائه فونت‌های فانتزی مختلف وجود دارد فونت دلخواه خود را دانلود کنید.

 

Game of Thrones

برای اینکه متن شما نسبت به تصویر واضح‌تر و اصطلاحاً Bold باشد می‌توانید با دو بار کلیک روی لایه مربوط به نوشته از طریق پنجره تنظیمات، به متن خود افکت دهید یا برای دور آن از سایه استفاده کنید.

یکی دیگر از کارهای خلاقانه دیگری که می‌توانید انجام دهید نوشتن قسمت کوتاهی از دیالوگ شخصیت موردعلاقه خود به‌صورت نقل و قول است. جمله معروف Winter is coming… گزینه خوبی است. می‌توانید از همان فونت استفاده کنید فقط باید توجه داشته باشید برای ایجاد تمایز بین نوشتهGame of Thrones و Winter is coming… سایز نوشته را کمی تغییر دهید یا برای جمله نقل و قول خود از رنگ متفاوت استفاده کنید.

با انجام همین چند کار ساده پوستر GOTشما برای چاپ آماده ست و جذاب‌ترین قسمت ماجرا اینجاست که فقط با تغییر عکس پس‌زمینه و جملاتی که از شخصیت‌های سریال نقل و قول می‌کنید می‌توانید پوسترهای مختلفی از Game of Thrones با طرح و نوشته متفاوت داشته باشید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
...،

👌🏻 👌🏻👌🏻 PERFECT


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سحر،

تشکر بخاطر مطلب جذابتون.من از طرفداری پر و پا قرص این سریال پر بیننده هستم و از مقاله تون خیلی خوشم اومده.


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله