پوسترهای تبلیغاتی

آرزو سعادت / 17 خرداد 1395

قسمت اعظم زندگی روزمره ما را تبلیغات تشکیل می‌دهد. نمونه های متفاوتی از تبلیغات را با نگاه کردن به تلویزیون، گوش دادن به رادیو و... در طول روز می‌بینیم. تکنیک تبلیغات بسیار گسترده است و به طور خاصی تمام دنیا را فرا گرفته است. تبلیغات برای پرورش دادن خواسته شما برای کالای خوب می‌شود و یک سیستم تاثیر گذار است که ذهنیت شما را در مورد موضوع می‌تواند کاملا تغییر بدهد و دیدگاه شما را شکل دیگر دهد. تبلیغات به طور عمیق از استاندارد اخلاقی بالایی نشات می گیرد و وظیفه اش این است که مفهوم اجتماع و مفهوم اخلاق را با پیوندی عمیقی به هم مربوط می‌کند.

یکی از انواع تبلیغ هایی که همواره در زندگی روزمره ما دیده می‌شود و قابل مشاهده است پوستر یا عکس های تبلیغاتی است. یک پوستربرای ایجاد مشتری باید بسیار فوق العاده و بی نظیر باشد و در واقع تبلیغات یکی از سریع ترین راه ها برای ارتباط برقرار کردن و ارسال  یک پیام به مخاطب است.

تبلیغات به پشتوانه هنر مستحکم و پایداری که دارد به وجود می آید و یکی از اهداف آن جذب کردن مردم برای دیدن و خواندن و خرید از محصول تبلیغ شده است. تبلیغات پوستر صرفا کارش خودنمایی برای یک برند جدید نیست، بلکه قدرت هنر تبلیغات و رساندن پیام به مخاطب است در واقع تبلیغات پوستر وعکس یک نوع ارتباط  بازاریابی برای ترویج یا فروش یک برند  برای قسمت های تولیدی و بازرگانی است. عکس یا پوسترهای تبلیغاتی تصاویری را فراهم می آورند که جواب مختصر و ایده آل و درستی را به مشتری و بیننده یا آژانس تبلیغاتی می‌دهد. عکس های تبلیغاتی و تجاری برای عکاسان حرفه ایی کار بسیار سودمند و پر منفعتی است و هدف آن پیشرفت و ترویج یک برند از طریق تبلیغات است.




 

فرق بین عکس های تجاری و تبلیغاتی تمرکز کردن و تکنیک است. جهان تبلیغات وعکسبرداری بسیار وسیع و گسترده است. عکاسان تبلیغاتی از تکنیک های متنوعی برای عکاسی استفاده می‌کنند که نه  تنها محصول را به فروش برسانند بلکه روش زندگی، مفهوم و ایده آل را هم به بیننده منتقل می‌کنند. عکاسان  تبلیغاتی آزادی کامل در خلاقیت یک اثر و محصول دارند. در کل تبلیغات نقش بسیار مهمی در فروش یک محصول یا برند دارد و یک ارتباط گسترده در بازار محسوب می‌شود .

زمانی که شما یک عکس از تبلیغ  یک برند می‌بینید که زیباست نا خود آگاه در شما تاثیر خوبی گذاشته می‌شود این نشانه موفق بودن کار آن طراح و خالق عکس یا پوستر است. یکی از مهم ترین عوامل تبلیغات این است که تبلیغات اطلاعات نیست بلکه پیشنهادات است اگر تبلیغات وجود نداشت تفاوت بین کالاها نشان داده نمی‌شد و نمی‌دانستیم کدام محصول مد روز است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله