ساک تبلیغاتی

تورنگ / 9 خرداد 1396

حتما تا به حال برای شما اتفاق افتاده که برای حمل کالای خریداری شده دچار مشکل شوید.

امروزه برای تبلیغات از راه های مختلفی استفاده می‌شود و هر یک از برندها جهت تبلیغات و متنوع ساختن راه های تبلیغاتی خود از برند رقیب سبقت می گیرد.

یکی از راه های جالب و کاربردی تبلیغات چاپ ساک تبلیغاتی می‌باشد. جنبه ی تبلیغاتی ساک خرید تبلیغاتی به قدری بالاست که به آن بیلبورد همراه نیز می گویند، به اصطلاح به این معناست که هر یک از مشتری های شما که از طرف برند شما این ساک های تبلیغاتی را دریافت می کنند با حمل آن به همراه خود در واقع کمک بزرگی به تبلیغات برند شما خواهند کرد و با این کار تبلیغات شما را در معرض دید اطرافیان خود قرار خواهند داد.

ساک دستی تبلیغاتی (شاپینگ بگ) برای حمل کالاهای خریداری شده توسط مشتری، ارائه کاتالوگ و بروشور و لیست قیمت در زمان برگزاری نمایشگاه ها، بسته بندی و حمل هدایای تبلیغاتی مثل سالنامه و... ،  ارائه می‌شود و معمولا حس خوبی به مشتری شما منتقل می کند، به این علت که یک هدیه مجانی و شکیل از سوی شما دریافت می کند و به مرور زمان جزء مشتری های وفادار شما خواهد شد چون خود را به برند شما نزدیک می بیند.

ساک تبلیغاتی کاغذی

 

شاید در ابتدا ارائه ساک تبلیغاتی، تبلیغاتی پر هزینه به نظر بیاید اما در حقیقت اینطور نیست، چون شما با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه یک هدیه ماندگار به مشتری خود ارائه می کنید که برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور ساده تر می توان گفت ساک تبلیغاتی سرمایه گذاری پنهان و کم هزینه و در عین حال  ارزش نهادن به انتخاب مشتری شما می‌باشد. ساک خرید تبلیغاتی در دو نوع ساک خرید پارچه ای و ساک تبلیغاتی کاغذی ارائه می‌شود. ساک تبلیغاتی کاغذی؛ از انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی برای استحکام بیشتر با پوشش سلفون روکش می‌شوند.

 

خرید آنلاین انواع ساک دستی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله