طراحی استیکر سفید یا شیشه ای

تورنگ / 28 اردیبهشت 1396

گاهی برای جلب توجه مخاطب باید دست به کارهایی زد که جذابیت بیشتری داشته و تکراری نباشد. استفاده از استیکر روی شیشه یکی از این موارد است که اگر درست و سنجیده طراحی شود می‌تواند به خوبی توجه مخاطب را به خود جلب کند. با یک برچسب خلاقانه می‌توانید نمای ساده فروشگاه خود تزئین کرده و مورد توجه مشتری قرار دهید. شاید این کار یک روش عالی برای تبلیغ نباشد اما می‌تواند گام موثری در دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن فروشگاه شما داشته باشد.

در اولین گام برای شروع تصمیم بگیرید می‌خواهید از طرح یا عکس های آماده برای استیکر خود استفاده کنید یا تصمیم دارید یک استیکر خاص و منحصر به فرد داشته باشید؟

اگر قصد دارید طرحی منحصر به فرد داشته باشید، به دانلود طرح های آماده فکر نکنید، خلاقیت به خرج دهید و طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. می‌توانید از برنامه گرافیکی Adobe Illustrator نیز برای خلق اثر خود استفاده کنید.

بعد از طراحی مهمترین چیز انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ برچسب است. اگر می خواهید زمینه استیکر شما شیشه باشد اید از متریال استیکر شیشه ای استفاده کنید و عنایت داشته باشید که چاپ آن باید به صورت آیینه ای (mirror ) انجام شود. در غیر اینصورت اگر طرح شما دارای پس زمینه است و می خواهید پس زمینه را حفظ کنید کاغذهای مخصوص چاپ لیبل و استیکر سفید که اصطلاحا به وینیل معروف هستند گزینه مناسبی برای شماست. در صورتی که می‌خواهید دید از داخل به بیرون فروشگاه خود را از دست ندهید پیشنهاد ما استفاده از مش است. مش به دلیل مشبک بودن دید از داخل به بیرون را از بین نمی‌برد.

طراحی و چاپ استیکر

فقط هنگام طراحی دقت کنید طرح خود را مطابق با اندازه کاغذ طراحی کنید تا از کادر بیرون نزند و کل صفحه را پوشش دهد. قبل از چاپ نهایی یک نمونه در مقیاس کوچکتر چاپ کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که می خواهید مدیریت شده است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

چاپ استیکر برای کسب و کارهای کوچک چه فایده‌ای دارد؟
چاپ استیکر برای کسب و کارهای کوچک چه فایده‌ای دارد؟

کسب و کار های خانگی و کوچک می‌توانند با چاپ استیکر اختصاصی بسته بندی خود را بهتر و جذاب تر کنند و از یکی از تکنیک های اساسی بسته بندی استفاده کنند.

مطالعه مقاله
روش و فرآیند چاپ استیکر های مربوط به ماشین
روش و فرآیند چاپ استیکر های مربوط به ماشین

استیکر از جمله سازه های تبلیغاتی است که نقش موثری در تبلیغات فضای باز دارد.

مطالعه مقاله
آیا لیبل در فروش محصول تاثیر گذار است؟
آیا لیبل در فروش محصول تاثیر گذار است؟

لیبل کوچک‌ترین و سبک‌ترین جزء در بسته‌بندی‌ها است. اما این موجود کوچک و ظریف شخصیت و هویت محصول را رقم می‌زند لیبل درعین‌حال مکمل همه بسته‌بندی‌ها است. روی شیشه، کارتن، قوطی، ظروف پلاستیکی و هر بسته‌های دیگری که خودشان چاپ شدنی هستند کم‌وبیش نشانی از برچسب هم دیده می‌شود.

مطالعه مقاله